2022. március 5., szombat

Családi legenda – Delirium Nocturnum teszt

A blog már csak archívum, ha kíváncsi vagy az új sörtesztjeimre a Youtube-on, kattolj a linkre. ;)


A Nocturnum a Delirium sörök közt amolyan misztikus legendának számít nálam már egy ideje: tudtam, hogy létezik, érdekelt is, de mivel Metroban(meg úgy overall hiperekben) sosem bukkant fel az alap Tremensszel, a meggyes Reddel és a limitált karácsonyi Noellel szemben, ezért eddig nem sikerült beszereznem. Most viszont a Beerselectionről ezt is berendeltem, ahogy az Orvalért, úgy ezért is 1090 forintot kellett kicsengetnem, ami bőven több, mint akármelyik Delirium ára a Metroban, de megint csak: ez az exkluzivitás és ritkaság felára. Az igazi kérdés inkább az, milyen a Nocturnum a Brouwerij Huyghe többi termékéhez képest? (Meg úgy egyáltalán… )


Annál jóval több habja volt, mint amennyit a képen láttok, de sokat tököltem meg balfaszkodtam a fotózással, azalatt meg ennyi lett belőle, szal ja… hát tartós az viszont nem volt. Az illata intenzíven szedres, de azért ha jobban megszagoljuk, van benne némi szilva és alkoholosság is. A kortyban erőteljesebb lesz a szilvásság, ami a Noelből ismerős volt már, de itt a szedresség egyenrangú partnerként van jelen mellette. Karamelles is, meg egy pöppet diós, de egyik sem annyira hangsúlyos, mint a Noelben, bár tény, hogy azért az összképben fontos szerepet játszik a karamellmaláta. A gyümölcsösségét, különösen a szedrességét, nagyon szerettem, sőt összességében is van olyan jó, mint a Tremens vagy a Noel, de őszinte leszek, jobbnak nem jobb, csak ritkább. Itt tényleg ennyi a felár, de ha valaki kedveli a Brouweri Huyghe termékeit, legalább egyszer is mindenképpen érdemes szerintem megkóstolnia! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése